Moderatore: ModiMaccanici
Mi hai messo il dubbio e ho controllato.Scialla ha scritto:Lo so ma, per gli iDevice, potrebbero rispondere di rivolgersi al paese in cui è stato acquistato, e quindi l'apple care sarebbe una spesa inutile o, quantomeno, dubbia...
Apple may restrict Hardware Service and ADH Services to the country where the Covered Equipment was originally purchased
Azz! Sapevatelo!Service will be limited to the options available in the country where you request service. Service options, parts availability and response times may vary. If service is not available for the Covered Equipment in a country that is not the country of purchase, you may be responsible for shipping and handling charges to facilitate service in a country where service is available. If you seek service in a country that is not the country of purchase, you must comply with all applicable import and export laws and regulations and be responsible for all custom duties, V.A.T. and other associated taxes and charges. For international service, Apple may repair or exchange products and parts with comparable products and parts that comply with local standards.
In ogni caso ci ho pensato e, visto quanto si risparmierebbe a prendere la applecare là, non ne vale la pena.Scialla ha scritto: Però devo anche dire che con un 5s acquistato a Miami, non mi hanno creato alcun problema quando ho necessitato di assistenza qua
Hey Scialla, posso chiederti se sei già passato a iOS11?Scialla ha scritto:Anche io ... forse ... riuscirò a prendere un iPhone X in USA...
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